Cursos monogràfics

A la nostra escola apostem per un model pedagògic multidisciplinar, i volem que els nostres alumnes entrin en contacte amb totes les vessants que neixen de les arts escèniques. Per això aportem propostes temàtiques molt diverses: circ, titelles, cinema, clown... Busca la teva!

WhatsApp Image 2023-11-14 at 12.35.21.jpeg

Iniciació al clown

Amb aquest curs trimestral treballarem la recerca de nostre propi clown i el plaer de descobrir el seu univers, la seva autoestima i la pèrdua
del sentit del ridícul a partir de de dinàmiques, jocs i impros creant un espai de llibertat i confiança, sobretot des del plaer.

A càrrec de Lindes Farré

Cinema: aprèn a fer el teu primer curtmetratge

Un taller de caràcter pràctic on els participants descobriran totes les etapes artístiques que hi ha darrere la creació d’un curtmetratge. Tothom podrà aprendre a escriure un guió, a dirigir, i a interpretar davant la càmera, amb l’objectiu final de construir una mirada pròpia en els alumnes.

A càrrec d'Adrià Cerezo

vlogging
3 (1).jpg

Taller per construir el teu titella

En aquest curs treballarem dues tècniques de manipulació de titelles: Bunraku i Muppet o Bocon.
Construirem un Bunraku i farem treball de manipulació i construcció d’escenes a través d’improvisacions.

A càrrec de Lindes Farré

Crítica i anàlisi del cinema

Un taller de caràcter polièdric, l’objectiu del qual seria el d’apropar el llenguatge cinematogràfic als participants. A partir de diferents conceptes com la tipologia del guió, la posada en escena o la intenció del muntatge, aprendrem a analitzar i criticar les pel·lícules que tant ens agraden. D’aquesta manera, el curs pretén derrocar el mite que etiqueta el cine com a un simple entreteniment, transmetent la idea que el cinema també pot esdevenir una forma d’expressió artística.

A càrrec d'Adrià Cerezo

Rollos de película